Den perfekte købsrejse foto.jpg

Nicolai Wylich, Tue Paarup og Casper Littrup inviterer til gratis formiddagsseminar:

Sådan skaber du den perfekte købsrejse!

Oplev det værktøj, der får dine kunder til at elske dig, fordi din kommunikation rammer plet med: indhold, timing, tone og stil, til dine kunders købsrejse.

Spørgsmålet er simpelt: Er det dine kunder eller er det data, der styrer dine beslutninger?

Svaret er langt mere kompliceret.

Kundernes adfærd ændrer sig hurtigere end nogensinde, deres ’interesse-vindue’ er åbent i kortere tid end tidligere, og Big Data bliver stadig større og vanskeligere at håndtere.  Her lærer du hvordan købsrejser kan udvikles, til at nå dine kunder langt mere effektivt.

Casper, Tue og Nicolai giver dig eksperternes anbefalinger, til den perfekte købsrejse, med præsentationer af deres bedste cases og vigtigste værktøjer.

 


Kom til morgen-

seminar

Mandag den 20. marts i Symbion Science Park

Fruebjergvej 3 - 2100 København Ø

9:00 - 12:00


 

Program

 

8:45 - Dørene åbner - Vi serverer kaffe & croissanter.

 

09:00 - 09:15 - Hvad er den perfekte købsrejse - og hvem er på den?  -  Intro ved Nicolai Wylich.

 

9:15 - 10:00 - Whole brain Technology

Casper Littrup fra Herrmann International fortæller om hvordan WholeBrain proforma profiler kan benyttes i arbejdet med kunde personas og til at tilrettelægge din kommunikation og udforme dit indhold, så det fanger dine kunders interesse.

                                               

10:00 - 10:15 - Pause 

 

10:15 - 11:00 - Lean Branding

Tue Paarup vil fører dig ind i kernefortællingens mysterier og afsløre, hvorfor din virksomhed har brug for at definere sin stamcelle, så den passer til dine personas. Tue giver dig konkrete værktøjer til at skabe din egen kernefortælling, så dit brand taler til dine kunders inderste følelser.

 

11:00 - 11:10 - Pause

 

11:10 - 11:50 - Inbound marketing strategi

Nicolai Wylich vil tage dig igennem en case fra det virkelige liv, hvor Topleads har brugt kernefortælling og stammcelle til at få den helt rigtige brand-forståelse,  WholeBrain typologier til at få defineret de personas, der er mest relevante at tale til, og  inbound marketing strategi til at fastlægge kommunikations-platformen.

 

11:50 - 12:00    - Spørgsmål og afrunding

 

PS: Det er gratis at deltage, og der er parkering lige ved døren - Vi ses!

Ja tak, jeg vil gerne komme